پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226977
تحليل رهبر انقلاب درباره دليل اقبال مردم آمريکا به ترامپ
تاریخ انتشار : 1395/08/20 09:03:36
نمایش : 1089
کانال تلگرامي منتسب به مقام معظم رهبري تحليل ايشان را درباره دليل اقبال مردم آمريکا به ترامپ منتشر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال برگزاري انتخابات در آمريکا و انتخاب ترامپ به عنوان رئيس جمهور، کانال تلگرامي منتسب به مقام معظم رهبري  نوشت:


تحليل حضرت آيت‌الله خامنه‌اي درباره دليل اقبال مردم آمريکا به ترامپ
 
اين مناظره‌ي دو نامزد [رياست جمهوري] آمريکا را ديديد؟ حقايقي که اينها بر زبان راندند ديديد؟ شنيديد؟ اينها آمريکا را افشا کردند.
 
چند برابر چيزهايي را که ما ميگفتيم و بعضي باور نميکردند و نميخواستند باور کنند، خود اينها گفتند. و جالب اين است که آن که صريح‌تر گفت، بيشتر مورد توجّه مردم قرار گرفت. آن مرد چون واضح‌تر گفت، صريح‌تر گفت، مردم_آمريکا بيشتر به او توجّه کردند. طرف مقابل گفت اين پوپوليستي کار ميکند؛عوام‌گرايانه، چرا عوام‌گرايانه؟ براي خاطر اينکه حرفهايش را مردم نگاه ميکردند، ميديدند درست است؛ در واقعيّات زندگي خودشان آن را ميديدند. ارزشهاي انساني در آن کشور نابودشده و لگدمال‌شده است؛ تبعيض_نژادي وجود دارد.
 
همين چند روز قبل از اين آن مرد در تبليغات انتخاباتي‌اش ايستاد و گفت شما اگر رنگين‌پوست هستيد، اگر سياه‌پوست و سرخ‌پوست هستيد، در خيابانهاي نيويورک و شيکاگو و واشنگتن و کاليفرنيا و غيرذلک وقتي راه ميرويد، نميتوانيد مطمئن باشيد که تا چند دقيقه‌ي ديگر زنده‌ايد. شما ببينيد! اين حرف را کسي دارد ميزند که انتظار دارد چند روز ديگر برود در کاخ سفيد، بنشيند آمريکا را اداره کند. نژادپرستي_آمريکا يعني اين.
 
فقر_آمريکايي‌ها را [هم گفت]. گفت ۴۴ ميليون نفر در آمريکا گرسنه‌اند. او گفت و ديگران هم گفتند که کمتر از يک درصد مردم آمريکا مالک نود درصد ثروت آمريکا هستند. ارزشهاي انساني در آنجا لگدمال شده است؛ تبعيض، اختلاف، نژادپرستي، لگدمال کردن حقوق بشر. ۹۵/۸/۱۲
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html